Volvo 440 GL – Love Story

A Volvo 440 GL – Love Story kampányunkhoz alapvetően az élet adta az ihletet, amikor marketinges kollégánk alatt szétesett az autó. A szerviz a jármű értékének többszöröséről adott árajánlatot, így gyakorlatilag nem is volt kérdés, hogy az autót vagy alkatrésznek értékesíti, vagy nemesebb célokra ajánljuk fel. Első nekifutásra megadtuk az esélyt, hogy megvegye az, akinek mindenáron egy „többe kerül a leves, mint a hús” állapotú, 22 éves Volvo 440 GL kell. Így született meg első vírus videónk, amelyet egy hét leforgása alatt közel 40.000 felhasználó tekintett meg a YouTube-on, és több mint 2800 találatot regisztráltunk a feladott Vatera hirdetésen.

A Love Story videó – ahogy azt sejtettük előre – nem hozott vevőt a járműre, így jöhetett a második lépés egy újabb videó formájában Volvo 440 – Love is Over címmel, amelyben jeleztük, hogy az autó megmentése kikerült a választható opciók közül, és szavazást indítottunk az elpusztítására vonatkozóan. Erről már az Index.hu hírportál is közölt egy meglepően pozitív hangvételű cikket, így rekord nézettséget könyveltünk a projektnek szánt microsite-on. A szavazatok alapján a „lőjük szét és aztán robbantsuk fel” halálnemre esett a választás.

Szerencsére elég jó kapcsolatot ápolunk több lőtérrel, pirotechnikussal, fegyverbolttal, és tűzoltósággal ahhoz, hogy mindezt szervezett és teljesen biztonságos körülmények közt véghez is tudjuk vinni. A rendezvénynek a gyáli Gemini Lőtér ad helyet, ahol lövészetvezető által felügyelt élménylövészettel, fegyverismertetéssel, nyereményjátékkal, grillbüfével, és lehetőség szerint autós programokkal (bemutatóval, esetleg tesztvezetéssel) várjuk az érdeklődőket. Az autó szétlövése a nap záróeseménye. A helyszínen adományt gyűjt a SYMBO Alapítvány, akik a főként autizmussal élő gyermekek és fiatalok körében megjelenő szociális nehézségek leküzdéséhez tartanak készségfejlesztő tanfolyamokat. Az adománygyűjtésen túl az autó szétlövésére beszedett nevezési díjakat is az alapítványnak ajánljuk fel.